محمد عابدی متولد 1365 در شهر قم فارغ التحصیل زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه دولتی قم و دارای مدرک MBA از مرکز آموزش بازرگانی می باشد.

فعالیت های ایشان در حوزه کسب و کار بطور جدی از سال 1386 در تهران آغاز گردید و طبق گفته ایشان تا سال 1397 در بیش از 27 بیزینس مختلف در شهرهای تهران،کرج،قم،همدان،خوزستان،ایلام،اصفهان و…در قالب مشاوره،آموزش،تبلیغات،بازاریابی و فروش،واسطه گری و…انجام پذیرفت.

مهارت های ایشان را می توان در چندگزینه بدین صورت ذکر کرد:

  • موذن و قاری قرآن مجید
  • نویسنده و پژوهشگر
  • شاعر و ترانه سرا
  • آوازخوان و خواننده
  • معلم
  • مجری و سخنران
  • برگزارکننده انواع جشن ها و همایش ها
  • کارآفرین و منتور استارتاپ
  • مشاور توسعه فردی و سازمانی
  • مربی کسب و کار و کارآفرینی
  • مدرس بازاریابی،تبلیغات و فروش
  • مدیریت و سرپرستی
  • روابط عمومی

و…

مسترچنج هیچ گونه اعتقادی به مدرک و کاغذبازی های معمول ندارد و همیشه در همایش های خود می گوید:” میم مدرک را بردارید و به دنبال درک از هر چیزی باشید“.

حتی ایشان برای بسیاری از برندها و مجموعه هایی که از ایشان درخواست همکاری دارند و رزومه می خواهند تصویر 16 عدد از کفش هایی را که در دوران بازاریابی و فروش خود پاره کرده اند ایمیل می کنند که گاها با تعجب درخواست کنندگان روبرو می شوند.

ایشان در سال 1396 با توجه به فعالیت های گسترده و استقبال دانشپذیران و مدیران محترم،برند خود را با نام “مسترچنج” یعنی “آقای تغییر” به ثبت رساندند و مشاوره ها و آموزش های کاربردی خود را برای علاقمندان به تغییر در قالب کاملا حرفه ای توسعه دادند.

گروه مشاوره و آموزش مسترچنج که دارای سال‌ها تجربه در حوزه‌های مختلف کسب و کار می‌باشند، در تلاش است تا با بهره‌گیری از دانش روز و استفاده از تجربیات فراوان متخصصان خود، از یک سو خدماتی مؤثر را در راستای شناسایی و دست‌یابی به اهداف مهم سازمانی و بهبود وضعیت کسب و کار به مشتریان خود ارائه نموده و از سوی دیگر گامی مهم در راستای ارتقای مفهوم مشاوره و برندینگ و رساندن آن به جایگاه واقعی خود در سطح کشور بر دارد.

ما با اتکا به تجربیات منحصر به فرد خود، چشم‌انداز جدیدی را برای کسب و کار مشتریانمان به ارمغان آورده و اقدامات مؤثری برای تقویت، رشد و تبدیل شدن ایشان به یک انسان و شرکت پیشرو در زمینه تخصصی خود انجام می‌دهیم. برای نیل به این هدف، کارشناسان و متخصصین ما با حضور مستمر در کنار مدیران و پرسنل سازمان مشتری، تمام تلاش خود را برای بهبود عملکرد و اعمال رویه‌های جدید کاری به‌کار خواهند گرفت.

توان اصلی ما برای خدمت‌رسانی به مشتریان، بر پایه توانایی متخصصین و مشاورانمان بنا شده و در نتیجه با تدوین برنامه‌هایی دقیق برای شناسایی افراد دارای توانایی بالا و توسعه مهارت‌های فردی و سازمانی ایشان، سعی شده تا ضمن ایجاد محیطی نوآورانه، بستری برای رشد توانایی‌های افراد فراهم گردد. رویه جاری توسعه سرمایه انسانی در مجموعه مسترچنج و شبکه گسترده جذب افراد مستعد، تضمین‌کننده این موضوع است که برای ارائه خدماتی مؤثر به مشتریان، در کم‌ترین زمان ممکن، تیمی از افراد باتجربه و دارای تخصص مناسب تشکیل شده و پس از تعریف دقیق مسأله باتوجه به مشکلات موجود در سازمان، اقدامات اصلاحی و پروژه‌های بهبود لازم در راستای حل مسأله مشخص شده تعریف، اولویت‌بندی و اجرا گردد.

مسترچنج مهم‌ترین وجه تمایز خود را در تلفیق فناوری اطلاعات با حوزه‌های کسب و کار دانسته و با هدف قرار دادن بهبود بهره‌وری و رضایت‌مندی مشتریان به‌عنوان رمز اصلی موفقیت، به‌صورت مستمر در تلاش برای بهبود خدمات خود به مشتریان بوده و همکاران خود را برای خلق ابزارها و توانایی‌های جدید برای خدمت‌رسانی به مشتریان تشویق می‌نماید.

حوزه فعالیت

فعالیت‌های مسترچنج در حوزه‌های ذیل دسته‌بندی می‌شود:

حوزه مشاوره

مشاوره فردی

  • افزایش مهارت های ارتباطی
  • فن بیان و سخنرانی در جمع
  • NLP و موفقیت
  • استعدادیابی و انتخاب شغل
  • ازدواج و انتخاب همسر

مشاوره سازمانی

  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • مدیریت
  • منابع انسانی
  • طراحی وب سایت و سئو
  • شبکه های اجتماعی

مشاوره سرمایه گذاری

  • سرمایه گذاری خصوصی
  • مشاور مالی و سرمایه گذاری

حوزه آموزش و همایش

  • حضوری
  • غیرحضوری

حوزه برندینگ

طراحی مدل کسب و کار(BP)

بازاریابی

  • اصول و مبانی بازاریابی
  • تعریف بازاریابی
  • مفهوم چرخه بازاریابی (نیاز، خواسته، تقاضا، محصول، مبادله، معامله و بازار)
  • گرایش ها و فلسفه های مختلف کسب و کار(تولید، محصول، فروش، بازاریابی، بازاریابی اجتماعی و بازاریابی رابطه مند)
  • مفهوم بازارگرایی
  • برنامه بازاریابی و گام های بنیادین بازاریابی
  • برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • تحلیل رقابتی
  • تحقیقات بازار
  • بخش بندی بازار
  • بازار مصرف کننده (جغرافیایی، جمعیت شناختی، روانشناختی و رفتاری)
  • بازار صنعتی (جمعیت شناختی، عملیاتی، شیوه های خرید و وضعیتی)
  • تعیین بازار هدف
  • ارزیابی قسمت های مختلف
  • انتخاب قسمت های بازار (غیر تفکیکی، تمایز، متمرکز)
  • جایگاه یابی
  • آمیزه بازاریابی 4P
  • محصول (گوناگونی، کیفیت، طراحی، ویژگی ها، برند، بسته بندی، اندازه، خدمات، تضمین ها و برگشت)
  • قیمت (فهرست قیمت ها، تخفیف، شرایط اعتبارها)
  • توزیع (کانال ها، پوشش هر کدام، هماهنگی، موجودی، ترابر)
  • ترویج  یا تبلیغات پیشبردی (پیشبرد فروش، تبلیغات، نیروی فروش، روابط عمومی و فروش مستقیم (فروش تلفنی، حضوری، مذاکره)
  • اجرای برنامه
  • کنترل
  • مدیریت روابط مشتریان  (CRM)
  • مدیریت ارتباط مشتری و بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده ها
  • بازاریابی مبتنی بر مشتریان وفادار
  • خلق برند و مدیریت آن
  • حوزه های کاربردی بازاریابی
  • بازاریابی اینترنتی، بازاریابی خدمات تخصصی، بازاریابی در دوران رکود اقتصادی، بازاریابی مسئولیت اجتماعی، بازاریابی شخصی

تبلیغات

  • اصول و مبانی تبلیغات
  • تاریخچه و سیر تکامل تبلیغات
  • اهداف تبلیغات
  • نقش اصول اخلاقی در تبلیغات
  • شناخت تبليغات موفق
  • ابزارهای ایجاد ارتباط موثر در تبليغات
  • تحقیقات راهبردی در مدیریت تبلیغات
  • شناخت محصول
  • شناخت نام تجاري
  • شناخت مخاطب هدف
  • مطالعه و بررسي سهم بازار
  • جامعه آماري
  • تحقيق براي خلق پيام
  • بررسی مولفه های بازاریابی در تبلیغات
  • تاثيرات تبليغات بر مصرف کنندگان
  • مدیریت و برنامه ریزی تبلیغات رسانه ای
  • شناخت انواع رسانه ها ، مزايا و معايب آنها (رسانه هاي چاپي، مطبوعات، روزنامه،مجلات، تلويزيون، راديو، سينما، رسانه‌هاي محيطي، پست مستقيم، اینترنت)
  • هدف‌ها، راهبردها، شيوه انتخاب رسانه
  • مفاهيم دسترسي، فراواني و پوشش رسانه‌ها
  • زمانبندي و تخصيص بودجه
  • برنامه‌ريزي و خريد رسانه‌ها
  • اندازه‌گيري ميزان مخاطب رسانه‌ها، تحقيقات رسانه‌اي
  • اندازه‌گيري ميزان تاثيرگذاري تبليغات رسانه‌اي
  • شکوفایی خلاقیت در تبلیغات
  • جستجو و پرورش ایده
  • خلق متن و شعار خلاقانه
  • طراحی پیام تبلیغاتی
  • تدوین و مدیریت کمپین تبلیغاتی
  • تصویر سازی در تبلیغات
  • روانشناسی تبلیغات  (روانشناسی رنگ و…)
  • روابط عمومی و تبلیغات
  • تبلیغات پارتیزانی

فروش

  • استراتژی های فروش
  • مدیریت مشتری
  • برنامه ریزی فروش
  • مذاکرات فروش
  • مخاطب شناسی
  • رضایت مشتری در فروش
  • ویژگی های یک کارمند فروش
  • ویژگی های یک مدیر فروش
  • ایجاد انگیزه در کارکنان واحد فروش
  • سیستم ها و روال فروش (Input-Output)
  • ارزیابی عملکرد واحد فروش
  • نقش زبان بدن در فروش (Body Language)
  • هدف گذاری و پیشبرد اهداف در فروش
  • ایجاد مزیت رقابتی در فروش

جذب و آموزش منابع انسانی

  • توسعه و رهبری مدیران حرفه ای ( منابع انسانی)
  • تدوين استراتژي منابع انساني
  • طراحی ، اجرا و برگزاری کانون های ارزیابی ، جذب و استخدام مبتنی بر مدل های شایستگی
  • انجام تجزيه و تحليل شغل و برنامه ريزي نيروي انساني
  • توانمندسازی سازمان‌ها و شركت ها در جذب کارکنان ماهر، متعهد و با انگیزه
  • اجراي نيازسنجي آموزشي و همچنين برنامه ريزي آموزشي كاركنان
  • طراحی و استقرار نظام ارزیابی و توسعه کارکنان و فراهم آوردن فرصت‌هاي ارتقای شغل
  • طراحي و استقرار نظام حقوق و دستمزد
  • طراحي و استقرار نظام  مديريت عملكرد كاركنان
  • طراحي و استقرار نظام پاداش كاركنان مبتني بر نظام مديريت عملكرد
  • ارزيابي فرهنگ سازماني
  • جانشين پروري
  • مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهيم، الگوها، و روش‌هاي نوین مدیریت منابع انساني
  • سنجش و اندازه گیری رضایت ، تعهد و تعلق کارکنان
  • عارضه یابی نظام مدیریت منابع انسانی سازمان ها و شركت ها …..

طراحی وب سایت و سئو

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

سایر حوزه های تخصصی

بازاریابی شبکه ای

کسب و کار و کارآفرینی و استارتاپ

 

چشم‌انداز

مسترچنج در تلاش است تا با بهره‌گیری از دانش روز و استفاده از تجربیات متخصصان خود، در افق زمانی پنج ساله، به‌عنوان یکی از 10برندبرتر حوزه‌ی مشاوره،آموزش‌ و برندینگ در سطح کشور شناخته شده و با ارایه‌ی خدماتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای شرکت‌های برتر بین‌المللی، نقشی مؤثر در زمینه‌ی ارتقای بهره‌وری و توسعه‌ی مهارت های فردی و سازمانی، ایفا نماید.

مأموریت

  • ارتقای مفهوم مشاوره‌ و آموزش در سطح کشور
  • تغییر و اصلاح دیدگاه افراد در زندگی،تحصیل و مهارت های شغلی
  • گذر از برخورد سطحی با اتفاقات روزمره و ارائه ی دیدگاه عمیق و متفکرانه
  • ایجاد فرهنگ مثبت اندیشی در برخورد با مشکلات پیرامون و قدرت حل مسئله
  • افزایش بهره‌وری فردی و توسعه‌ی مهارت های کسب و کار در راستای پایداری اقتصاد کشور با در نظر گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای
  • تلفیق فناوری اطلاعات با حوزه‌های مدیریتی و ارائه‌ی راه‌کارهای مبتنی بر تکنولوژی به‌عنوان وجه تمایز اصلی شرکت ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ی مدیریت با کیفیت و مطابق با استانداردها، به سازمان‌ها و بنگاه‌های صنعتی و خدماتی در بخش دولتی و خصوصی، مشتمل بر پیاده‌سازی راهکارهای مدیریتی، تحول سازمانی، بهبود بهره‌وری، انتخاب و پیاده‌سازی راهکارهای تبلیغاتی، تحلیل اطلاعات، خدمات بازاریابی هوشمند و برندینگ
  • تعریف، اولویت‌بندی و اجرای اقدامات اصلاحی، پروژه‌های بهبود و راهکارهای سیستمی در راستای حل مسأله‌ی اساسی مشتریان
  • توانمندسازی مشتریان در راستای بهره‌برداری هرچه بهتر از راهکارهای پیاده‌سازی شده
  • شناسایی افراد با پتانسیل رشد بالا و اشتغال‌زایی برای نسل جوان دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر ایرانی
  • ایجاد محیطی خلاق و نوآورانه و تدوین برنامه‌هایی جامع برای آموزش و توانمندسازی سرمایه‌ی انسانی سازمان
  • تشویق پرسنل برای خلق ابزارها و توانایی‌های جدید در راستای بهبود مستمر خدمات ارایه شده به مشتریان
  • ایجاد محیط کاری با استانداردهای بالا، با هدف حفظ محیط زیست و سلامت نیروی کار

 

ثروتمند باشید.