برندینگ

در جهانی که بسیاری از رقبای شما به سمت مدل های به روز برندینگ در حرکتند داشتن یک نام و عنوان تجاری برای کسب و کار نه تنها کافی نیست بلکه شکننده است.امروزه شرکت های حرفه ای همواره دیدگاه بلندمدت دارند و در پی ایجاد برند خود می باشند.

گروه برندسازی مسترچنج،مسیر پیش روی شما را در برندینگ این چنین توصیف می نماید:

تحقیقات بازار

این مرحله اطلاعات مورد نیاز در مورد صنعت، استراتژی‌های رقبا و بینش مخاطبان را برای ما فراهم می‌کند و پیش‌زمینه‌ای مهم برای سایر مراحل برندسازی است.

تدوین استراتژی برند

پس از انجام تحقیقات بازار باید با توجه به ماهیت برند لوکس استراتژی مناسب برای برندسازی آن را مشخص کنیم. این استراتژی می‌بایست با توجه به اهداف بلندمدت کسب‌وکار تدوین شود.

انتخاب نام برند و تدوین پرسونا

انتخاب یک نام جذاب با درهم آمیختن دیدگاه‌های صاحبان برند و ایده‌های بکر تیم‌های خلاقیت میسر می‌شود. البته این اقدام باید پس از تدوین پرسونای برند انجام شود.

طراحی لوگو، انتخاب رنگ و تایپوگرافی

طراحی یک لوگوی خاص و انتخاب رنگ‌ها و فونت سازمانی با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در شخصیت برند یک برند لوکس نهفته گام مهم دیگری در فرآیند برندسازی است.

تدوین شعار تبلیغاتی و تگ‌لاین

شعارها و تگ‌لاین عبارات تاکیدی و کلیدی هستند که در ماندگاری برند در ذهن مخاطبان موثرند. با توجه به جایگاه فاخر برندها در نگارش این جملات برای آن‌ها باید دقتی دوچندان اعمال شود.

طراحی هویت بصری

هویت بصری جلوه‌ای از تمامی اصول و قوانینی است که یک برند باید برای دوام، پایداری و متمایزماندن در فضای کسب‌وکار به آن متعهد بماند.

لطفا درخواست خود را انتخاب نمایید.